همین الان ایران مسافران ایستگاه اخبار اجتماعی

همین الان: ایران مسافران ایستگاه اخبار اجتماعی

گت بلاگز اخبار اجتماعی قالیباف در آخرین ماههای شهرداری اش،مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران را بدهکارتر کرد

طی دو روز گذشته عده‌ای از شهروندان که تصور می‌کردند خط هفت مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران مانند سایر خطوط از ساعات اولیه صبحگاه به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند، با

قالیباف در آخرین ماههای شهرداری اش،مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران را بدهکارتر کرد

قالیباف در آخرین ماههای شهرداری اش،مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران را بدهکارتر کرد

عبارات مهم : ایران

طی دو روز گذشته عده ای از شهروندان که تصور می کردند خط هفت مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران مانند سایر خطوط از ساعات اولیه صبحگاه به مسافران خدمت رسانی می کند، با مراجعه به ایستگاه هایی که مورد بهره برداری قرار گرفته، با کرکره بسته ورودی مترو روبه رو شدند و تصاویری از این اوضاع نیز در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … منتشر شد.

دنیای اقتصاد نوشت: هفت ایستگاه افتتاح شده است از مجموع 19 ایستگاه واقع در قطعه 22 کیلومتری خط هفت مترو که روز شنبه بهره برداری شد، تنها در بازه سه ساعته 10 تا 13 که جزو ساعات متعارف شروع و آخر کار نبوده در حال فعالیت است.

قالیباف در آخرین ماههای شهرداری اش،مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران را بدهکارتر کرد

هر چند شرکت بهره برداری مترو در اطلاعیه ای همزمان با مراسم افتتاح این عنوان را رسانه ای کرده بود، ولی بسیاری از شهروندان از کیفیت بهره برداری خط هفت مطلع نبودند و به همین خاطر از تعطیلی بی وقت ایستگاه ها غافلگیر شدند. غافلگیری دوم مسافران در خط تازه مترو از وقت انتظار بسیار زیاد در ایستگاه نشات گرفته است.

سرفاصله قطارهای مترو در این خط طی فعالیت روزانه فعلی، 30 دقیقه اعلام شده است بود که عملا در دو روز گذشته، این وعده محقق نشد و مسافران باید حدود 45 دقیقه جهت رسیدن قطار، در ایستگاه انتظار بکشند. سرفاصله متعارف در سایرخطوط مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در ساعات پر استفاده، بین 4 تا 8 دقیقه هست. تاثیر این وقت انتظار اوج حتی اگر جهت مدت محدودی برقرار باشد، این است که مسافران خط هفت مترو یا از سفر با این ناوگان انصراف داده و ایستگاه را ترک می کنند یا اینکه در صورت ماندن جهت استفاده از قطار، احتمال مراجعه دوباره آنها به این خط، نزدیک به صفر خواهد بود.

طی دو روز گذشته عده‌ای از شهروندان که تصور می‌کردند خط هفت مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران مانند سایر خطوط از ساعات اولیه صبحگاه به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند، با

عنوان اختلاف میان هزینه های اعلام شده است احداث خط هفت مترو به وسیله مدیران شهری نیز در سه روز گذشته چالش برانگیز بوده هست. دو رقم 3 هزار و 6 هزار میلیارد تومان که به عنوان هزینه احداث خط هفت اعلام شده است اختلاف زیادی دارد که پرسش برانگیز هست. از آنجاکه هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو حدود 220 میلیارد تومان هست، رقم 6 هزار میلیارد به واقعیت نزدیک تر به نظر می رسد. ولی دو سناریو راجع به علت اینکه مدیرعامل شرکت مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران روی رقم 3 هزار میلیارد تومان در مراسم افتتاحیه پافشاری کرده، وجود دارد. نخست اینکه نیمی از هزینه ساخت به صورت تهاتر و در قالب بودجه غیرنقد پرداخت شده است که با توجه به درج ردیف های غیرنقدی در بودجه هر سال شهرداری، این احتمال بعید هست. طبق سناریوی دوم، مدیریت شهری نیمی از هزینه ساخت مترو را از طریق تسهیلات بانکی تامین مالی کرده و معادل 3 هزار میلیارد تومان بر بدهی مدیریت شهری افزوده است ولی از بیان براق این عنوان که به معنای بدهکارتر شدن شهرداری در دوره آتی هست، خودداری می کند.

واژه های کلیدی: ایران | مسافران | ایستگاه | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs